3.3.2023 | Autotoday
02 Taksin saamien asiakasarvioiden mukaan tärkein tekijä onnistuneelle kyydille on taksinkuljettaja. Kuljettajien osaamisen ja palveluasenteen lisäksi arvostetaan sujuvaa tilausprosessia ja täsmällisyyttä.
Taksintilaus- ja vertailupalvelu 02 Taksi kerää asiakasarvioita kaikista sovellustilauksista. Helsinkiläiset taksinkäyttäjät antavat 02 Taksin sovellustilauksille arvosanaksi 4,7/5.
Eniten kehuja arvioissa saavat kuljettajat, sujuva tilausprosessi ja saapumisajan täsmällisyys. Samat asiat korostuvat arvioissa myös valtakunnallisesti.
– Asiakasarviot ovat meille tärkeitä, sillä niiden avulla asiakkaat voivat vertailla taksiyhtiöitä hinnan ja saapumisajan lisäksi palvelun laadun mukaan. Arvioiden perusteella palkitsemme taksinkuljettajia ja kehitämme palveluamme, kertoo 02 Taksin kumppanuuspäällikkö Jaana Rantamäki.
Täsmällisyys näkyy 02 Taksin tilauksissa, sillä Helsingissä tehtyjen tilausten saapumisajat ovat pitäneet minuutin tarkkuudella paikkansa. Tilauksessa ollut saapumisaika on alkuvuonna ollut keskimäärin 5,6 minuuttia, kun taas toteutunut saapumisaika on ollut keskimäärin 6,3 minuuttia.
02 Taksi -sovelluksen käyttäjät ovat sovellukseen erittäin tyytyväisiä. Tammikuussa asiakkaiden antamista tähtiarvioista 89 % oli positiivisia ja 0,6 % negatiivisia.
"Kun käyttää luotettavaa sovellusta tai puhelinpalvelua, saa hinnan tietoonsa etukäteen, eikä ikäviä yllätyksiä tule..."
– Taksikäyttäjien huonot kokemukset ovat nousseet mediassa korostetusti esiin. Saamamme asiakasarviot kertovat kuitenkin toista tarinaa. Taksinkäyttäjien suurimmat ongelmat tulevat vastaan taksitolpilla, joissa ei välttämättä tule riittävän tarkasti katsoneeksi, mihin taksiin istuu. Tällöin esimerkiksi kyydin hinta voi tulla yllätyksenä. Kun käyttää luotettavaa sovellusta tai puhelinpalvelua, saa hinnan tietoonsa etukäteen, eikä ikäviä yllätyksiä tule, kertoo 02 Taksin operatiivinen johtaja Petteri Niemi.
Jos asiakas on antanut sovellustilauksen jälkeen kyydille vain yhden tai kaksi tähteä, kohdistuu hänen kritiikkinsä yleensä väärään saapumisaikaan tai kuljettajan toimintaan.
– Taksinkuljettaja on aina avainasemassa asiakaskokemuksen luomisessa. Meillä 02 Taksissa on asiakaspalvelu, jossa vastataan jokaisena vuorokauden aikana ja autetaan, mikäli asiakkaalla on jokin ongelmatilanne. Keskustelemme palautteista palvelussamme olevien taksiyhtiöiden kanssa säännöllisesti ja selvitämme nopeasti, mikäli jokin on mennyt asiakkaan näkökulmasta pieleen, toteaa Rantamäki.
Lähde: Autotoday | Clas von Bell
Uutiset
#Polestar#Henkilöautot#Sähköautoilu
29.9.2023 |
Uutiset
#Citroen#Henkilöautot#Sähköautoilu
29.9.2023 |
Uutiset
#Ajokielto#Poliisi#Ylinopeus
28.9.2023 |
Uutiset
#Kaasu#Raskas liikenne#Gasum
27.9.2023 |
Uutiset
#Poliisi#Liikenneturvallisuus
27.9.2023 |
Uutiset
#BMW#Henkilöautot
22.9.2023 |
Uutiset
#Kylätie#Pyöräily#Liikenneturvallisuus
21.9.2023 |
Uutiset
#Autokauppa#Sähköautoilu
21.9.2023 |
Uutiset
#Liikennekuolema#Tilastot
19.9.2023 |
Uutiset
#Parkkipate#Pysäköinti
18.9.2023 |
Uutiset
#Liikenteessä#Mercedes-Benz
9.9.2023 |
Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemustasi verkkosivustollamme. Osa evästeistä on välttämättömiä verkkosivuston käytön kannalta ja etenkin ostotapahtuman kannalta, osa valinnaisia: suorituskykyä seuraavat evästeet kertovat, miten käytät verkkosivustoamme ja sen ominaisuuksia; toiminnalliset evästeet muistavat mieltymyksesi.
Nämä ovat välttämättömiä sivuston toiminnan kannalta. Näitä tietoja käytetään helpottamaan verkkosivuston käyttöä ja näitä ei voi poistaa.
Markkinointievästeitä käytetään verkkosivuston kävijöiden seuraamiseen, jotta julkaisijat voivat kohdentaa markkinointiaan asiaankuuluvilla ja kävijää kiinnostavilla mainoksilla.
Keräävät tietoja verkkosivustomme käytöstä, esimerkiksi käynneistä sivuilla tai virheilmoituksista. Nämä tiedot yhdistetään ja anonymisoidaan, ja niitä käytetään verkkosivustomme kehittämiseen. Käyttämämme analytiikka-työkalut ovat : Google Analytics,