Porsche parantaa digitaalista käyttökokemusta 911-, Taycan-, Panamera- ja Cayenne-mallisarjoissa mallivuoden muutoksen yhteydessä, kesäkuusta 2025 alkaen.
Perusteellisesti uudistettu Porsche Communication Management (PCM) -järjestelmä on suorituskykyisempi ja tarjoaa pääsyn Porsche App Centeriin. Muita uusia ominaisuuksia ovat Dolby Atmos parantamaan äänikokemusta, Amazon Alexa -digitaalinen avustaja ja laajennettu Porsche Connect -paketti.
Porsche edustaa dynaamisuutta, huipputeknisiä ratkaisuja ja korkeinta mahdollista suorituskykyä. Tämä koskee paitsi voimansiirto- ja alustateknologiaa, myös urheiluautovalmistajan tarjoamaa digitaalista kokemusta. Uuden mallivuoden alkaessa 911-, Taycan-, Panamera- ja Cayenne-mallisarjat hyötyvät merkittävistä parannuksista viihdejärjestelmäteknologiassa ja laajemmasta uusien toimintojen valikoimasta.
Uuden laitteiston ansiosta PCM-järjestelmä on nyt reagoivampi. Optimoidun laskentatehon lisäksi se tarjoaa lisäominaisuuksia, kuten suoran pääsyn suureen määrään kolmannen osapuolen sovelluksia, joita voi käyttää suoraan PCM:ssä. Luotettavan digitaalisen käyttökokemuksen varmistamiseksi Porsche Connect -paketti sisältyy näihin malleihin vakiona 10 vuodeksi.
Mallivuoden muutoksen yhteydessä saatavilla oleva Porsche App Center tarjoaa suoran pääsyn suureen määrään sovelluksia eri kategorioista, noudattaen tunnettujen älypuhelin- tai tablettisovelluskauppojen esimerkkiä.
Porsche esitteli sovelluskeskuksen ensimmäistä kertaa täyssähköisen Macanin yhteydessä ja laajentaa nyt kätevää ja nykyaikaista konseptia muihin mallisarjoihin. Valittavana on laaja valikoima Porsche- ja kolmannen osapuolen sovelluksia.
Markkinasta riippuen näihin kuuluvat suositut musiikki-, video- ja podcast-suoratoistosovellukset, uutispalvelut, mediatiedostot ja sääsovellukset. Muut sovellukset mahdollistavat kiinnostavien kohteiden, houkuttelevien ajoreittien ja sähköautojen latauspisteiden tutkimisen. Pelisovellukset, karaokemahdollisuus ja sovellukset älykotitoimintojen hallintaan täydentävät tarjontaa. Porsche laajentaa ja parantaa jatkuvasti sovellusvalikoimaansa.
PCM-päivityksen myötä Porsche täydentää myös asiakkaiden äänikokemusta vaikuttavalla Dolby Atmos -ääniteknologialla. Ensimmäistä kertaa premium- ja huippuluokan äänijärjestelmillä varustetuissa autoissa, jotka ovat peräisin Bose- ja Burmester-brändeiltä, on Dolby Atmos -ääniteknologia, joka luo tilaäänikokemuksen matkustajille. Yksittäiset ääniraidat ja äänet voidaan sijoittaa mihin tahansa kuuntelijan ympärille ja toistaa vertaansa vailla olevalla selkeydellä, syvyydellä ja tarkkuudella.
Matkustajat voivat tuntea olevansa lähes keskellä orkesteria – tai jopa itse ääninäytelmän päähenkilöinä. Tämän kokemuksen edellytys on Dolby Atmos -äänilähde. Vastaavat sovellukset ovat saatavilla sovelluskeskuksessa. Yli 90 prosenttia maailman suurimmista musiikkiartisteista on jo julkaissut teoksiaan Dolby Atmos -muodossa.
Perusteellisesti parannetun PCM:n avulla Porsche korostaa tavoitettaan laajentaa jatkuvasti kaikkien mallisarjojen palveluvalikoimaa ja tarjota asiakkailleen nykyaikainen ja inspiroiva ajokokemus.
Uuden mallivuoden autot ovat nyt tilattavissa ja toimitetaan jälleenmyyjille kesäkuusta alkaen.
Sovellukset tarjoaa kyseiset sovellusten tarjoajat. Saatavilla olevien sovellusten valikoima riippuu paikallisista olosuhteista ja voi vaihdella maittain. Tarjottujen sovellusten saatavuus voi muuttua milloin tahansa.
Lähde: Autotoday | Clas von Bell
Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemustasi verkkosivustollamme.
Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemustasi verkkosivustollamme. Osa evästeistä on välttämättömiä verkkosivuston käytön kannalta ja etenkin ostotapahtuman kannalta, osa valinnaisia: suorituskykyä seuraavat evästeet kertovat, miten käytät verkkosivustoamme ja sen ominaisuuksia; toiminnalliset evästeet muistavat mieltymyksesi.
Nämä ovat välttämättömiä sivuston toiminnan kannalta. Näitä tietoja käytetään helpottamaan verkkosivuston käyttöä ja näitä ei voi poistaa.
Markkinointievästeitä käytetään verkkosivuston kävijöiden seuraamiseen, jotta julkaisijat voivat kohdentaa markkinointiaan asiaankuuluvilla ja kävijää kiinnostavilla mainoksilla.
Keräävät tietoja verkkosivustomme käytöstä, esimerkiksi käynneistä sivuilla tai virheilmoituksista. Nämä tiedot yhdistetään ja anonymisoidaan, ja niitä käytetään verkkosivustomme kehittämiseen.