7.12.2022 | Autotoday
Yksi joulukuun odotetuista ensi-iltaelokuvista pääsee Suomessa teattereihin 14.12. alkaen. Kyseessä on Oscar-palkitun James Cameronin ohjaama Avatar: The Way of Water, jonka on tuottanut 20th Century Studios.
Elokuvan pääviesti on ”Maapallo on Pandoran lippaamme”, ja Mercedes-Benz on vahvasti mukana filmin kestävyyttä, luonnon kunnioittamista ja luonnonvarojen säilyttämistä koskevan viestin muotoilussa ja välittämisessä katsojille niin TV:ssä, elokuvissa, digitaalisissa viestimissä sekä sosiaalisessa mediassa.
Kampanjamateriaali ja mainokset näkyvät näillä alustoilla kaikkialla maailmassa 10–30 sekunnin mittaisina spotteina.
Avatar-teema on osa Mercedes-Benzin strategisia tavoitteita ja yhteistyösopimuksia, jotka liittyvät tähtimerkin sähköistämiseen vuoteen 2030 mennessä valikoiduilla markkina-alueilla sekä vielä pidemmälle ulottuvan Ambition 2039 -strategian toteuttamiseen.
Elokuvassa ja sen viestinnässä hyödynnetään Mercedes-EQ-sähköautoja, mukaan lukien uusi EQE SUV sekä Vision AVTR -konseptimalli.
Mercedes-Benzin EQ-mallistossa on jo kahdeksan sähköautovaihtoehtoa sekä neljä Mercedes-AMG-versiota. Käytännössä Mercedes voi jo nyt tarjota asiakkailleen sähköautovaihtoehdon jokaisessa valmistamassaan henkilöautojen kokoluokassa.
Mercedes-Benz parantaa musiikkikokemusta autossa
Päivän automainos: Mersun kaksi viestiä samassa mainoksessa
Mercedes-Benzin sähköautomallisto laajenee pieniin tila-autoihin
Näitä sähköautoja on rekisteröity Suomessa tänä vuonna — katso tästä koko 72 auton lista!
// Tilaa tästä Autotodayn uutiskirje //
Lähde: Autotoday | Clas von Bell