Kamux on käynnistänyt uuden harjoitteluohjelman, joka tähtää ensimmäisessä vaiheessa naisten rekrytointiin ja kouluttamiseen autoalalle. Arvioiden mukaan Suomessa yli 90 prosenttia automyyjistä on miehiä. Kamux haluaa aktiivisesti muuttaa tilannetta kasvattamalla alan houkuttelevuutta naisten keskuudessa.
Palkallinen kuuden kuukauden mittainen harjoitteluohjelma yhdistää käytännön oppimisen, myyntikoulutuksen ja mentorituen. Ohjelmassa osallistujat perehtyvät muun muassa myyntitekniikoihin, asiakaskohtaamisiin, myynnin psykologiaan ja neuvottelutaitoihin. Ohjelman suorittaneille tarjotaan vakituista työsuhdetta Kamuxilla.
Kamuxin mukaan monimuotoinen henkilöstö vahvistaa asiakaspalvelua, parantaa asiakaskokemusta ja on osa tärkeää vastuullisuustyötä. Kamux haluaa huomioida yhä paremmin moninaisuuksien kirjot asiakaskunnassa ja myös sisäisesti työyhteisöissä, ja olla houkutteleva työpaikka jokaiselle autoalasta kiinnostuneella.
”Uskomme, että tulevaisuudessa yksi autoalan vahvuuksista voi löytyä monimuotoisuudesta. Harjoitteluohjelma on meiltä askel kohti tasavertaisempaa työelämää. Erilaiset ihmiset tekevät palvelustamme ja yhteisöstämme entistä vahvemman”, kertoo Kamuxin henkilöstöpäällikkö Pilvi Forsblom.
Haku harjoitteluohjelmaan on auki tammikuun loppuun saakka. Kamux toivottaa motivoituneet hakijat tervetulleiksi tavoittelemaan paikkaansa autoalan huipulla.
Lisätietoa ohjelmasta ja hakuohjeet: Patrik Sjöman, rekrytointipäällikkö, patrik.sjoman@kamux.fi
Lähde: Autotoday | Clas von Bell
Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemustasi verkkosivustollamme. Osa evästeistä on välttämättömiä verkkosivuston käytön kannalta ja etenkin ostotapahtuman kannalta, osa valinnaisia: suorituskykyä seuraavat evästeet kertovat, miten käytät verkkosivustoamme ja sen ominaisuuksia; toiminnalliset evästeet muistavat mieltymyksesi.
Nämä ovat välttämättömiä sivuston toiminnan kannalta. Näitä tietoja käytetään helpottamaan verkkosivuston käyttöä ja näitä ei voi poistaa.
Markkinointievästeitä käytetään verkkosivuston kävijöiden seuraamiseen, jotta julkaisijat voivat kohdentaa markkinointiaan asiaankuuluvilla ja kävijää kiinnostavilla mainoksilla.
Keräävät tietoja verkkosivustomme käytöstä, esimerkiksi käynneistä sivuilla tai virheilmoituksista. Nämä tiedot yhdistetään ja anonymisoidaan, ja niitä käytetään verkkosivustomme kehittämiseen. Käyttämämme analytiikka-työkalut ovat : Google Analytics,